miercuri, 28 ianuarie 2015

Carucioarele Bekid





De cateva luni am devenit din nou mamica unui baietel,inca de pe timpul sarcini am incercat sa ma ocup cu achizitionarea caruciorului,patutului,hainutelor,de tot ce era nevoie pentru cel mic.
Am cautat foarte mult timp dupa un carucior care sa ma multumeasca,ca cel mic sa stea cat mai confortabil si sa fie si in siguranta.Pana intr-o zi cand am vazut o reclama pe net cu magazinul online Bekid.

Carucior Copii 3 In 1 CANGAROO Drift Galben 2014

A fost doar la pretul de 1174.99 Ron,cu transport gratuit
Caruciorul este bun inca de la nastere,este dotat cu landou nou nascuti,cos auto si landou pentru carucior,este prevazut si cu o geanta pentru mamici si husa pentru picioruse pentru zilele racoroase.

Carucior Sport Copii DHS 301 Albastru


Pe timpul veri am ales un carucior sport,usor de manevrat  si cu un design cat se poate de modern,la doar  246.99 ron.

Folosind destul de des mijlocul in comun,trebuia sa aleg si un carucior care este foarte usor de manevrat.

CARUCIOR FLASH Blue Puppies


Este foarte usor,se poate inchide in dimensiuni compacte,este usor de manevrat si transportat,este la un pret foarte bun 108.54 ron.

Atunci cand vreti sa cumparati un carucior pentru copii,trebuie sa tineti foarte mult cont in primul rand  de buget,de calitate,de siguranta,design,de cat de usor este de manevrat...

Spor la cumparaturi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu