vineri, 30 ianuarie 2015

Rulouri cu vanilie

1 pachet aluat foietaj :800gr
600 ml lapte
3 linguri de zahar
2 budinci
Aluatul se tine la temperatura camerei,eu il mai intind putin cu sucitorul,sa nu iasa asa grosute,apoi tai foaia de aluat fasii cam la 1.5-2 cm.



Formele de rulouri le-am uns cu putin ulei,apoi le-am rulat una cate una,ca o spirala.
Le-am dat la cuptor pana sau rumenit putin,apoi le-am intors pe partea cealalta.

Intre timp am preparat budinca din 600 ml lapte, l-am pus la fiert impreuna cu zaharul,intr-un bol am pus praful de budinca,si am turnat peste, putin lapte,am amestecat sa nu ramana cocoloase.

Cand laptele a inceput sa fiarba,am pus compozitia de budinca si am amestecat incontinuu cateva minute.Apoi se da la racit,se amesteca din cand in cand sa nu se formeze pojghita sau pentru a evita formarea pojghiţei la suprafaţa, puteţi aplica direct pe budinca un strat de folie alimentara, pana cand aceasta se racește.

Dupa ce sau racit rulourile se umple cu budinca cu ajutorul unei pungi,se pot da prin zahar pudra.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu