vineri, 6 februarie 2015

Cassidy.ro





Cassidy.ro incepe anul 2015 cu reduceri si ca tot se apropie Valentine's Day,m-am gandit sa imi fac un mic cadou si in acelasi timp si o surpriza iubitului pentru o seara in oras,apoi petrecand o noapte romantica.Mi-am ales o tinuta care mi-e imi place foarte mult.


Este o rochie de seara, de marime universala,de culoare blue,confectionata dintr-un material elastic si este croita pe corp,iti pune corpul in evidenta.

Poate fi purtata chiar si la o ocazie speciala,sau in noaptea de Revelion.


Acesti pantofi sunt clasici cu platforma din piele intoarsa ecologica,cu un toc mai maricel de 11.5 cm,se potriveste foarte bine cu rochita.

Si nu puteam uita absolut deloc aceasta lenjerie intima superba,confectionata din dantela,cu modele florale si care iti pune sanii in evidenta.

Spor la cumparaturi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu