vineri, 6 februarie 2015

Oferte Canar

Valentine's Day se apropie cu pasi repezi,am inceput de ceva timp incoace sa ma tot gandesc ce as putea sa ii ofer partenerului meu cu ocazia zilei iubirii.
M-am tot gandit,m-am razgandit pana am ajuns pe Canar.ro.

Am ajuns la concluzia sa ii iau ceva necesar,si cum ii place sa fie un barbat ingrijit,ce ar merge mai bine decat un set de parfum.



Acest set contine un parfum si un gel de dus,si da note lemnoase acvatice,nu ai cum sa treci neobservat folosind acest set.

M-am gandit ca i-ar prinde foarte bine si acest set de spuma de ras si crema,deoarece are o piele sensibila, iar spuma de ras are proprietăți anti-bacteriene, anti-iritații și anti-roșeață,este tot ce are nevoie de la o spuma de ras,iar setul mai contine si o crema ultrahidratantă care revitalizeaza pielea.


Iar o sticla de Whiskey Jack Daniel's nu putea lipsi sub nici o forma ca sa putem sarbatorii dragostea noastra.





Spor la cumparaturi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu