luni, 17 august 2015

Jocuri puzzle si numai

Cand vine vorba de jocuri recunosc nu sunt impatimita lor dar nici nu zic ca nu  ma mai joc si eu,imi  mai ocup timpul.
Nu imi place sa imi instalez fel si fel de jocuri in calculator,prefer mai bine sa fac altceva cu acel spatiu care l-ar ocupa,si atunci nu imi ramane de facut decat sa le joc online.


Pentru mine cel putin jocurile puzzle ma relaxeaza si imi ocupa si timpul, daca nu iti plac poti incerca alte jocuri similare.


Avand un baiat destul de maricel vrea si el sa mai stea pe calculator si stiti cum e fiecare cu preferintele lui, ii plac jocurile cu detectivi, masini...
 Daca ai si tu baieti incearca aici  si cu siguranta vei gasi ceva pe placul lor.

Incercati si voi, gasiti jocuri pe placul tuturor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu