miercuri, 5 august 2015

Publicare anunt pierderi in Evenimentul Zilei 2015

Buna dragii mei,

Vreau sa va povestesc si voua prin ce am trecut acum ceva timp, eram intr-o zi la plimbare prin parc cu sotul si cu cei mici, avand copii mici nu ai cum sa stai locului, si trebuie sa fac fata oricarei situatie, jucat, alergat, dat in leagan...
Fiind foarte obositi, ne-am hotarat sa plecam spre casa, dar intai sa trecem pe la magazin sa luam niste apa pentru noi si copii, cand sa scot portofelul din buzunar am constatat ca nu mai era acolo, atunci mi-am dat seama ca l-am pierdut, ajunsi acasa am realizat ca pe langa portofel si banii pierdusem si buletinul.
Atunci am intrat pe net si am dat cautare  anunt pierdere in Evenimentul Zilei , stiam ca Evenimentul Zilei este foarte cunoscut si poate am sanse sa il recuperez.
Este foarte important sa sti ce ai de facut in cazul unei pierderi, ca sa nu pierzi timp,in primul rand trebuie sa dai un anunt.



Intri pe publicare anunt Evenimentul Zilei si ai doar 3 pasi foarte simpli de urmat:

1. Info publicare anunt
Rublica ( mica publicitate ) - selectezi Pierderi 

Apoi treci detalii despre obiectul pierdut, in cazul meu,buletinul.

Ziarul "Evenimentul Zilei" isi rezerva dreptul de a modifica forma de publicare a anuntului dupa propriile reguli.

2. Optiuni de publicare

Publica si in 63 de situri cu doar 2 lei

Publica articol pe 17 bloguri

Publica pe 357 de situri cu doar 25 lei



3. Date de aparitie anunturi Evenimentul Zilei:

Aparitii Consecutive 

Aparitii Selective

Anunturile de mica publicitate depuse pentru ziarul Evenimentul Zilei sunt pastrate in baza de date timp de 15 zile.

In acest interval de 15 zile calendaristice puteti plati contravaloarea anunturilor de mica publicitate pentru ziarul Evenimentul Zilei pe baza facturii proformepe care ati primit-o la depunerea anuntului.

Daca dupa 15 zile anuntul pentru ziarul Evenimentul Zilei nu a fost achitat acesta va fi sters din baza de date.

Dupa plata va rugam sa trimiteti o fotocopie a confirmarii de plata la urmatoarele numere de fax: 021.336.79.00, in cadrul careia sa mentionati si numarul anuntului pentru ziarul Evenimentul Zilei pentru care s-a efectuat plata.

Acum ai pachete promotionale de Mica Publicitate:

Pachetele speciale permit publicarea simultana a unui anunt in mai multe ziare, ziare ce domina piata de mica publicitate prin audienta, tiraj si acoperire la nivelul tarii.
Fiecare pachet este croit pe anumite nevoi, fie ca este o mare firma ce doreste sa angajeze personal la birourile din provincie, fie ca este o agentie imobiliara ce vrea sa-si promoveze ultimele oferte cat mai rapid si mai bine.


Sper ca v-am fost de folos si in cazul in care aveti ghinionul sa vi se intample sa stiti ce sa faceti.

O seara placuta va doresc.



                                                                              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu