marți, 24 noiembrie 2015

Produse Avon cu pret redus


Buna dragii mei, 
Dintr-o data ma apucat melancolia si dorul de sarbatori,astazi mi-am dat seama ca peste exact o luna este ajunul Craciunului.Ce poate fi mai frumos decat vacanta de iarna,sper din suflet sa avem zapada si sa ne putem bucura de ea,sa iesim la sanius cu copii.

Imi place ca totul sa fie pus la punct inca de la inceput,sa nu las nimic pe ultima suta de metrii,si de aceea am inceput sa caut cadouri pentru sarbatori,indiferent ca vorbim de Mos Nicolae sau Mos Craciun. Ce conteaza ca nu mai suntem mici si nu mai credem in Mos Craciun,vreau inca sa pastrez magia si sa fac eu pe mosul.

Asa ca m-am pus pe cautat un cadou pentru sotul meu,si de ce nu si pentru mine,ca am fost cuminte,si sa ma asigur ca primesc si eu ceva :) .

 De ceva timp am descoperit o pagina cu Produse Avon cu pret redus , la inceput am fost sceptrica deoarece nu prea am incredere la comenzile de pe net,pana cand prietena mea a comandat si a primit imediat produsul acasa prin posta,care a ajuns in siguranta,si pe deasupra a fost foarte multumita de calitatea produsului dar si de diferenta de bani fata de brosura Avon.
Fara nici o frica m-am pus pe studiat si m-am decis sa ii iau sotului un Set cadou Elite Gentleman la doar 57 ron,din categoria oriental-lemnoasa.

Setul contine:
  •  -Apa de toaleta Elite Gentleman, 75 ml
  • -Gel de dus pentru par si corp, 250 ml
  • -Deodorant, 150 ml.




Pentru mine nu m-am putut abtine si mi-am comandat un set FEMME ,la doar 55ron,face parte din categoria floral-fructata.

Setul contine:
  • - apa de parfum 50 ml 
  • - deodorant 75 ml 
  • - crema de corp 150 ml


Mi-au atras foarte mult atentia ,diferenta de pret,asa ca am decis sa mai cumpar ceva in plus de banii economisiti.Pentru a ma simti frumoasa si eleganta, m-am decis si la :


Tinand cont ca anul acesta am schimbat prefixul si am implinit 30 de ani,trebuie sa am mai multa grija de ten si am ales un tratament de noapte.
Tratament de noapte Anew Ultimate 7S îngrijeste tenul cu formula îmbogatita cu aur bioactiv pentru reducerea ridurilor,hidrateaza pielea ,efectele de reducere a ridurile se observa dupa numai 3 zile.

Profitati de ocazie si alegeti din timp cadoul pentru cei dragi, mai ales ca au preturi reduse .
Toate comenzile de peste 40 ron au transport gratuit prin posta oriunde in tara, comenzile de dau prin mesaj privat,apoi veti fi contactat pentru mai multe detalii.
Ocazional gasiti si concursuri pe pagina.

Voi v-ati decis ce cadou o sa alegeti pentru cei dragi,ce parere aveti de alegerea mea?

2 comentarii:

  1. Produsele de la Avon sunt de o calitate foarte buna si au si un pret foarte bun, sunt ideale pentru cadouri la cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este, iti recomand cu incredere aceasta pagina Produse Avon cu pret redus,preturi bune si produse de calitate

    RăspundețiȘtergere