sâmbătă, 14 mai 2016

Biscuiti linzer

Astazi fiind zi libera iar afara o vreme foarte urata m-am gandit sa le fac copiilor ceva dulce deoarece la noi in casa se fac foarte des dulciuri. In primul rand imi place foarte mult sa le fac, ador sa stau chiar si cateva ore in bucatarie sa pregatesc un tort, sau prajituri, fursecuri, biscuiti sau orice altceva numai dulce sa fie. Prefer sa le fac in casa decat sa le cumpar din magazine, recunosc ca cateodata mai si cumpar, din lipsa de timp sau pofta prea mare si nu am rabdare pana se fac.
Inainte de Pasti am achizitionat de pe net un set decupatoare pentru biscuiti linzer .
Setul de decupatoare este confectionat din plastic si este format din 3 bucati cu forme diferite.
Va recomand cu incredere acest magazin gasiti multe lucruri folositoare si foarte utile in casa.



Pentru biscuiti avem nevoie de :
  • 150 ml ulei
  • 200 gr zahar
  • 2 oua
  • 2 linguri de smantana
  • esenta de vanilie ( sau ceva va place )
  • aprox. 400 gr faina
  • jumatate de plic praf de copt
  • gem pentru uns
Intr-un castron se amesteca bine ouale cu uleiul si smantana, se adauga zaharul,esenta de vanilie, praful de copt si treptat faina. Se amesteca toate pana se omogenizeaza, si nu se mai lipeste.

Se da drumul la cuptor sa se incinga.
Pe masa de lucru se pune putina faina si se intinde aluatul la o grosime de 2 mm, se da forme cu ajutorul decupatoarelor,  jumatate din forme se decupeaza si la jumatate.


Formele se pun in tava , eu folosesc mereu si hartie de copt.


Se dau la cuptor pana se rumenesc ,pentru aprox. 10-15 min depinde de fiecare cuptor in parte.


Dupa ce sau copt se lasa la racit.


Fursecurile decupate le-am pus pe o planseta si le-am pudrat cu zahar pudra.

Se ia cate 2 fursecuri se lipesc cu gem, eu am folosit de doua feluri, de capsuni si piersici cu rubarbar.



Sper ca va placut reteta mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu