luni, 16 mai 2016

Review trusa de farduri

Buna dragile mele, acum ceva timp am comandat o trusa de farduri de 120 culori mate si sidefate, de care sunt foarte multumita, este prima mea trusa de farduri adevarata.
De mica imi doresc sa am asemenea bijuterie de trusa, iar acum a venit momentul sa fie a mea.
Imi place sa arat bine si vreau cu asemenea trusa sa pun in evidenta ochii, se zice ca atunci cand intalnesti persoane noi conteaza foarte mult prima impresie, oare are asa mare importanta, ce cred ceilalti?
Trusa de farduri  este o trusa profesionala produsa de Color Line, contine 120 de farduri de pleoape de calitate foarte buna, culori intense si foarte rezistente.


Vine ambalata corespunzator cu folie de protectie intre ele, au ajuns in siguranta, recunosc ca imi era putin teama deoarece stiu ca sunt destul de fragile.
Culorile sunt foarte intense si se pastreaza foarte mult, imi place ca sunt foarte multe nuante si ca contine atat culori mate cat si sidefate, perfecte pentru ocaziile speciale , am uitat sa va aduc aminte ca am cumparat-o de pe Paletutze.ro.


Recomand cu mare incredere acest magazin online, aici gasesti produse de calitate, de la produse de machiaj, produse pentru unghii si ingrijire personala, bijuterii si diverse accesorii, atat pentru incepatoare dar si pentru profesioniste in arta machiajului.
La comenzile peste 200 lei beneficiezi de transport gratuit oriunde in tara.
Transport prin posta 15 lei 3 - 6 zile lucratoare
Transport prin curier 17 lei 1 - 2 zile lucratoare
Pentru comanda nu este necesara crearea unui cont, comenzile se pot face si telefonic sunand la 0723294849.
Ce parere aveti de trusa mea de farduri, ati cumparat din acest magazin online?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu