luni, 16 mai 2016

Unde gasesti tort de nunta in Bucuresti

Anul acesta este un an foarte special, o prietena foarte buna se marita cat de curand,fiind foarte bune prietene am incercat sa o ajut cat mai mult, atat cu inchiriatul localului, alegerea rochiei, a buchetului de mireasa dar si a tortului.
Am tot cautat fel si fel de cofetarii, am gasit o gama foarte variata de modele, de arome, dar din pacate de cele mai multe ori nu era cu totul ok.
Ba gaseam un tort care arata extraordinar dar la gust lasa de dorit, ba era foarte bun dar nu arata deloc pentru un tort de nunta ci mai degraba pentru o aniversare,
Intr-o zi cumnata ei vazuse o reclama pe internet cu niste torturi spectaculoase si si-a adus aminte ca o colega de a ei a avut tort pentru botez tocmai de acolo.
Asa ca ne-a recomandat si noua sa mergem acolo, am fost si am ramas placuti impresionati de ce am vazut, am gasit tort de nunta in Bucuresti la cele mai bune preturi.
Intrand intr-o astfel de cofetarie iti este foarte greu sa te decizi, toate modelele erau foarte frumoase, care mai de care mai elegante, mai rafinate, pur si simplu iti luam ochii, am stat foarte mult sa ne gandim ce sa alegem, iar de gust nu mai zic, cred ca am gustat cel putin 10 feluri de umpluturi diferite, toate erau bune, prietena mea ar fi ales pe fiecare rand sa fie tot alta crema, dar va dati seama ca nu se putea, nu toate cremele se potrivesc impreuna.
Dupa o degustare pe cinste, a ramas sa alegem modelul care trebuia sa fie elegant si in acelasi timp simplu.
Modelul acesta ne-a placut cel mai mult, este alegerea ei in totalitate.


Este un tort alb, simplu cu trandafiri albi si rosii, trandafirul rosu aduce un strop de culoare si eleganta.
Tot de aici a ales si candy bar si multe prajituri si prajiturele cu fel si fel de creme, de arome.
Acum este la moda sa ai la nunta si candy bar sau bufetul de dulciuri, copii vor fi foarte incantati dar cu siguranta si invitatii vor aprecia acest bufet, va fi de mare efect.
Cu siguranta toti invitatii vor fi incantati atat de aspect dar si de gust, se zice ca gustul este cel mai important dar la o nunta nici aspectul nu trebuie sa fie mai prejos.
Aici gasesti pe langa tort de nunta in Bucuresti si produse de patiserie si nu numai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu