luni, 24 octombrie 2016

Pandortex ajutorul meu in bucatarie

Acum ceva timp am descoperit un magazin online cu o gama foarte mare de produse pentru toate varstele, fie ca vorbim de diferite forme si modele pentru copt, gatit, diferite accesorii pentru baie si locuinta chiar si pentru animalele de companie, diverse jucarii sau accesorii pentru petrecere, etc...
Saptamana trecuta am dat o noua comanda si mi-am luat cate ceva pentru am usura munca in bucatarie, dar si pentru a reusi sa fac mancarea mult mai rapid si mult mai aspectuasa.
A fost o comanda destul de maricica, cu diverse produse pentru casa, dar in special pentru bucatarie.



Nu este un secret pentru nimeni ca imi place sa petrec destul de mult timp in bucatarie, atat sa gatesc dar si sa le pregatesc celor dragi mie cate ceva dulce, asa ca mi-am comandat cateva lucruri care o sa imi fie de mare ajutor.

Pasiunea mea ce mai mare este sa fac torturi, sa incerc sa le fac cat mai aspectuase iar produsele comandate de la Pandortex o sa imi fie de mare folos.
De foarte mult timp imi doream  un suport rotativ tort care sa ma ajute sa decorez torturile cu mai mare usurinta si mult mai rapid, acum este al meu :) Suportul este facut din plastic si cauciuc, cu diametru inferior de 22.5 cm iar cel superior de 26.5 cm.
 Torturile mele vor fi mult mai frumoase deoarece acum pot roti tortul cu usurinta atunci cand il voi orna. Am mai luat un set de hartii dantelate pentru tort dar si pentru briose pe care abea astept sa le folosesc.


Pe langa acestea am mai luat si alte produse tot pentru bucatarie cum ar fi doua forme de silicon cu care vreau sa le pregatesc ceva bun celor mici, vor fi tare incantati deoarece sunt destul de atragatoare si va iesi ceva delicios cu siguranta.


Un cleste pentru salata, care imi va fi de mare ajutor in bacatarie, am luat cateva lucruri foarte utile, zic eu. O paleta , un set de strecuratori, o presa pentru usturoi.


Cum nu puteam sa imi comand numai pentru mine, am vrut sa le iau si ceva baietiilor mei. dar ceva care sa se poata juca impreuna, nu separat. Cand am vazut acest set de ping-pong  nu am stat deloc pe ganduri, mi-a adus aminte de copilarie, de zilele in care ne jucam ping pong in fata blocului.
Setul contine doua palete confectionate din lemn cauciucat si are 3 mingi, sunt foarte potrivite pentru  cei mici.


Recomand cu mare incredere acest magazin online, a devenit unul dintre preferatele mele. deoarece aici gasesti lucruri diverse atat pentru tine, sot, copii, bunici chiar si animale.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu