luni, 6 martie 2017

Cornulete delicioase

A sosit momentul sa incerc cea de a doua carte de bucate cumparata de pe All.ro, de aceasta data este o carte cu 24 retete de aluaturi dulci si sarate, care sunt foarte usoare de facut si destul de rapide.
Am incercat compozitia de la cornulete, numai ca eu am folosit la umplutura rahat, in loc de ciocolata alba.



Si le-am lasat mai putin la cuptor nu am vrut sa fie crocante sj rumenite, am vrut sa ramana cornuletele albe, cartea o gasiti aici



Pentru cornulete avem nevoie de 250 gr faina, 125 gr iaurt, 125 gr unt ( eu am folosit untura ) 2 plicuri zahar vanilat, jumatate plic de praf de copt, sare , zahar pudra si 200 gr rahat.
Intr-un castron se pune faina, untura, iaurtul, praful de copt, zaharul vanilat si sarea, se amesteca pana se obtine un aluat elastic, se intinde, se da o forma rotunda, se taie triunghiuri si se pune o bucata de rahat, se ruleaza apoi se dau la cuptor, pana se rumenesc pe fundul tavii, eu am vrut sa ramana albe, se scot din cuptor si se dau prin zahar pudra.
 Va recomand cu drag si mare incredere aceasta editura, ador cartile de bucate cu poze :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu