duminică, 25 iunie 2017

Locuinta noua prin credit bancar

      Anul 2017 a adus multe modificari in viata mea, dupa multi ani lucrati in afara tarii a sosit momentul sa revin in tara mea natala. Din fericire am reusit sa strang o parte din bani pentru a ne lua o locuinta, am incercat sa economisim cat mai mult ca sa putem sa ne indeplinim visul. Sa avem in sfarsit casa noastra, sa scapam de plata chiriilor foarte scumpe. Prefer sa platesc o rata lunara dar sa am casa mea, propria mea locuinta pe care sa o amenajez asa cum mi-am dorit. Unde o sa locuiesc pana la adanci batranete alaturi de sot si de copii nostrii.
      Tinand cont ca salariile din Romania sunt cat se poate de mici nu poti cumpara sau investi intr-o locuinta. Ai aceasta posibilitate doar apeland la un credit mai mare si pe un termen mai lung sau lucrand ani de zile in strainatate, doar asa poti reusi sa faci ce iti propui.
     Dupa trecerea anilor am reusit sa strangem aproape toata suma, petrecand aproape 10 ani in strainatate am reusit sa strangem o suma considerabila. Fara acesti bani eram obligati sa facem un credit imobiliar pe o perioada foarte lunga de timp, intre 25 si 30 de ani.
    Noroc ca am aplicat pentru un Credit Bacau ,am ales orasul Bacau deoarece este un oras foarte frumos, este municipiu de resedinta situat pe raul Bistrita.



    Din pacate multi romani prefera sa plateasca lunar chiri la straini decat sa faca un credit si sa isi ia o locuinta. Noi mai bine am incercat sa economisim si sa punem bani deoparte iar restul de bani necesari  sa incercam sa facem un imprumut. Am ales sa scot 30000 lei pe o perioada de 60 de luni pentru a avea rata cat mai mica si pentru a ne ramane ceva bani din salar.
     Poti apela chiar si pentru un credit online, asa nu mai pierzi timpul pe drumuri si nici nu mai stai la cozi pe la sediu. Nu conteaza unde locuiesti, poti apela la un imprumut prin formularul online sau la unul din birourile deschise in toate judetele din tara.
   Aceste sedii sunt deschise pentru oricine, nu trebuie decat sa ai cetatenie Romana si sa locuiesti in Romania, sa ai neaparat peste 18 ani si sa ai lucrat cel putin o luna de zile. Indiferent ca ai 18 ani sau 70 de ani , poti apela cu incredere la aceste institutii financiare nebancare, ai sanse egale indiferent de varsta.
Daca vrei sa scapi de drumurile la sediu poti complecta formularul online, nu dureaza mai mult de 5 minute iar in maxim 60 de minute vei primi aprobarea . Angajatii au nevoie de buletin pentru semnarea contractului iar pentru pensionari este nevoie de ultimul talon de pensie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu