duminică, 4 iunie 2017

O noua comanda Pandortex

      Acum ceva timp va spuneam ca am dat o noua comanda la magazinul online Pandortex, nu este prima data si nu va fi nici ultima comanda plasata la ei. Imi place ca aici am gasit o gama foarte variata de produse,indiferent ca vorbim de la articole pentru casa, bucatarie, baie, produse pentru gradina, diverse accesorii pentru masina, chiar si jucarii, accesorii pentru petreceri si cadouri pentru cei dragi, gasesti produse pentru toate varstele.
Ultima comanda a fost destul de consistenta, au fost produse pentru bucatarie dar si diverse ustensile foarte folositoare pentru sotul meu.



Pe site gasesti foarte multi clesti care iti pot fi de mare ajutor in locuinta, dar si multe alte lucruri foarte utile, eu i-am luat o ruleta de 5m, un cleste pentru tevi, deoarece de multe ori a avut nevoie de un asemenea cleste in special pentru inlocuirea robinetului de bucatarie si a tevilor si sa tot chinuit cu ce a avut, am mai luat un cleste ( patent mic ) cu un maner ergonomic dar si un instrument telescopic cu magnet si lanterna, are o lungime de 15 cm inchis iar daca se deschide bastonul ajunge pana la 80 cm, este facut din otel iar manerul din plastic cu aderenta, contine 3 baterii AG13. Cu ajutorul lui poti ajunge in locuri mai putin accesibile.


Pe langa acestea, am luat ceva si pentru gradina ca tot e vreme buna de gradinarit, o sapa mica si o sapa cu furca, este ideala pentru a intretine florile, legumele din gradina, pentru a indeparta buruienile care cresc printre legume. Gasesti diverse ustensile pentru gradinarit care iti vin in ajutor pentru amenajarea gradinii tale.


Si cum ador sa imi petrec destul de mult timp prin bucatarie nu aveam cum sa nu comand si ceva pentru mine, de mult timp am tot vrut sa imi cumpar un cutit din plastic pentru taiat tort,pentru ai putea lasa si pe copii sa isi taie singuri tort, am mai luat si un cutit rola de taiat, pe care l-am si pus in folosinta astazi, am facut niste saratele, am mai luat si un cleste pentru inghetata si un set de 12 linguri din plastic, pe care le folosesc pentru a servi un desert sau pentru a pune si a amesteca zaharul in ceai, cafea...


Pe langa toate acestea am mai luat si un set de 3 bucati de tel, de 3 dimensiuni diferite, un cleste cu taiere de dimensiune mica, o sonerie fara fir, o scrumiera cu autocuratare, o manusa de bucatarie, un set de 3 pensule de zugravit si un set de 2 pensule pentru bucatarie in special pentru patiserie.
Astazi am incercat cutitul rola pentru taiat si pensula de patiserie, am folosit aluat foietaj pentru a face saratele.



Ador sa fac cumparaturi online, mai ales de pe site-urile de unde am mai comandat si am incredere cum este si magazinul online Pandortex mereu comand cu incredere deoarece stiu ca primesc produse de calitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu