luni, 19 iunie 2017

Unde gasesti inchirieri copiatoare in Bucuresti?

         O data la doi-trei ani suntem nevoiti sa upgradam aproape tot ansamblul hardware al unui echipament IT. Avem nevoie de un procesor mai bun, insa acest lucru implica si necesitatea inlocuirii placii de baza deoarece cea veche nu suporta noul procesor. Schimbam modulele de memorie, facem upgrade la hard-disk-uri, marind pe zi ce trece capacitatea de stocare. Upgradam placile video cu scopul de a obtine o calitate video tot mai buna, mai ales in zilele noastre, cand majoritatea programelor de editare grafica au nevoie de o putere de procesare tot mai mare comparativ cu ceea ce se cerea in trecut.
        Toate acestea au un impact financiar destul de mare, iar daca esti direct raspunzator de aceste upgrade-uri, probabil deja te gandesti la ce poti renunta si la ce nu. Din pacate, foarte multi nu realizeaza necesitatea inlocuirii anumitor componente, fapt care poate conduce la costuri foarte mari de intretinere, ulterioare achizitiei unei imprimante sau a unei multifunctionale. Un astfel de echipament nu presupune doar utilizarea si inlocuirea cartusului in momentul in care a fost consumat;  prin urmare, nu presupune doar costuri legate de toner ca si consumabil, ci si costuri legate de alte consumabile, legate de componente hardware, precum si de interventia de service sau de deplasarea specialistilor in domeniu.
       Aceasta situatie a determinat aparitia a tot mai multor firme specializate in domeniul multifunctionalelor. Asadar, nu trebuie sa iti mai faci griji ca va dura foarte mult timp pana cand vei reusi sa repari copiatorul sau ca trebuie sa investesti o anumita suma de bani in reparatii, respectiv in diverse componente. Am descoperit o firma ce activeaza in domeniul de inchiriere echipamente IT, ce pune la dispozitie diferite oferte de inchirieri de copiatoare in Bucuresti, astfel incat nu vei mai avea si grija costurilor suplimentare care ar putea sa apara pe parcursul folosirii echipamentului dupa ce trece perioada de garantie. Tot ce trebuie sa faci este sa semnezi un contract de inchirere ce va cuprinde costul aferent numarului de pagini printate si copiate lunar (numar stabilit de comun acord intre beneficiar si furnizor), existand astfel 3 categorii de pachete minime lunare ce cuprind un anumit volum de pagini:

  •       Cel mai mic volum: pana la 3000 de pagini;
  •          Volumul mediu: intre 3000-10.000 de pagini;
  •          Volumul cel mai mare: peste 10.000 de pagini.
      Astfel, in schimbul unei sume platite lunar, firma respectiva asigura tot ce este nevoie, de la consumabile si componente (toner, cilindrii, unitate de imagine, fuser) pana la intretinere, reparatii, instalarea pe laptop sau calculator sau chiar si instructajul tuturor angajatilor cu privire la folosirea echipamentelor inchiriate. Responsabilitate celui care inchiriaza este sa utilizeze echipamentele conform instructiunilor si sa le alimenteze in permanenta cu hartie.

      Pot fi inchiriate imprimante, multifunctionale alb-negru sau color cu diverse functii si caracteristici (scanare, copiere, printare, RADF, duplex, scan to e-mail, scan to e-file, A4, A4 si A3 s.a.m.d).